Eteenpäin katsova uudistus suunniteltiin vastaamaan asiakkaiden tarpeita nyt ja tulevaisuudessa.
Värisilmä Loviisassa toteutettiin hiljattain lattiamateriaalien myymäläkonseptin uudistus, jonka tavoitteena on tarjota asiakkaille entistä inspiroivampi ja suoraviivaisempi ostokokemus. “Halusimme varmistaa, että myymälämme on houkutteleva ja vastaa asiakkaidemme odotuksia. Lattiamateriaalit ovat iso osa kodin sisustusta, ja halusimme tuoda ne paremmin esiin modernilla ja selkeällä tavalla,” kauppias Jonas Hällfors kertoo uudistuksen taustoista.
O&O:n lattiamallisto nousi kuin itsestään uudistuksen keskiöön sen suunnitteluvaiheessa. “O&O tarjoaa laajan ja laadukkaan valikoiman, joka vastaa tämän hetken trendejä ja asiakkaidemme toiveita. Mallisto tuo meille kilpailuetua, koska sen lattioissa yhdistyvät design ja kestävyys, mitä asiakkaamme arvostavat,” Hällfors kuvailee.
Uusi myymäläkonsepti tekee valikoiman selkeämmäksi ja helpottaa asiakkaiden päätöksentekoa. Kun tuotteet ovat houkuttelevasti esillä, se inspiroi kodinsisustajaa ja kasvattaa todennäköisyyttä sille, että asiakas löytää tarpeeseensa juuri oikean ratkaisun.
Kauppias Jonas Hällfors näkee uudistuksen valmistavan myymälää tulevaisuuden kysyntään: “Asiakkaat arvostavat yhä enemmän laatua, kestävyyttä ja ajattomia kuoseja. Myymäläuudistus ja O&O-malliston painotus vastaavat juuri näihin tarpeisiin, joten olemme mielestäni asemoituneet erittäin hyvin myös tulevaisuuden kannalta.”