Black Edition on Romo Group -tuotemerkkiperheen jäsen, joka yhdistää elegantilla tavalla perinteiset värjäysmenetelmät ja kirjailutekniikat erilaisiin painatuksiin ja tekstuureihin. Tämän avantgarde-henkisen brändin tuotteista löytyy niin kankaita, tapetteja kuin sisustustyynyjä.
Black Edition on perustettu vuonna 2013 osaksi Romo Group -tuotemerkkiperhettä, ja sitä luotsaa Emily Mould, Romon perustajan Robert Mouldin jälkeläinen jo viidennessä polvessa. Black Edition pyrkii olemaan rohkean individualistinen ja kokeileva, ja samalla myös häpeilemättömän ylellinen ja hienostunut. Se onkin erityisesti kokeilunhaluisen ja luksusta arvostavan sisustajan tuotemerkki.
Malliston kankaissa yhdistyvät ennakkoluulottomasti erilaiset värjäystekniikat, niin perinteinen käsinvärjäys kuin digitekniikkakin, sekä kirjailut, painatukset, ja tekstuurit. Kaikki tehdään laadukkuus ja tyylikkyys etusijalla. Rohkeat kuosit toistuvat myös brändin tapeteissa, joihin on tuotu visuaalista mielenkiintoa mm. lasihelmillä ja metalliväreillä.
Merkin tuotevalikoimasta löytyy verho- ja huonekalukankaita, tapetteja, sekä sisustustyynyjä.