O&O Academy - tieto tuo tuloksia

Vaivattomampaa, varmempaa ja tuloksellisempaa sisustusmyyntiä – siinä O&O Academyn tarkoitus ja tavoite. Uusi jälleenmyyjille tarkoitettu koulutuskokonaisuutemme on nyt käytössäsi! 

O&O Academyn avulla sisustusmyyntialan ammattilainen voi kehittää tuote- ja myyntiosaamistaan entisestään sekä pitää tietotaitonsa jatkuvasti ajan tasalla. Jälleenmyyjäliikkeen myymälävastaavat ja muut esihenkilöt voivat O&O Academyn tuella varmistaa, että jokaisella myyjällä on jatkuvasti samat tiedolliset valmiudet asiakkaan yksilölliseen palvelemiseen ja menestyksekkääseen myyntiin.

Monipuolisia oppimisen mahdollisuuksia verkossa ja kasvokkain

O&O Academy kokoaa yhteen useita erilaisia oppimisen tapoja: tarjolla on monipuolisia verkkokursseja omatoimiseen kouluttautumiseen työn lomassa sekä syventäviä webinaareja sisustusalan ajankohtaisiin aiheisiin ja uutuustuotteisiin liittyen. Innostavia oppimisen tilaisuuksia on luvassa myös kasvokkain kohdaten – sekä meillä Orient Occidentilla Espoossa että teillä siellä myymälöissä ympäri Suomen.

Räätälöityjä koulutuksia jälleenmyyjien tarpeisiin

Suuri osa O&O Academyssä tarjottavista koulutuksista perustuu maailman johtavilta sisustusmateriaalivalmistajilta saamiimme uutuustuotetietoihin sekä ajankohtaisiin trendi- ja markkinakatsauksiin. Asiantuntijamme räätälöivät näistä aineistoista erilaisiin tarpeisiin soveltuvia koulutuskokonaisuuksia ja tuovat niihin mukaan omaan sisustusalan kokemukseensa pohjautuvia näkemyksiä sekä käytännön myyntityötä tukevia vinkkejä ja neuvoja. Tuloksellisen yhteistyön asialla kun olemme, kuulemme mielellämme myös teidän ajatuksianne ja toiveitanne koulutustemme sisältöihin liittyen.       

Kysy lisää O&O Academystä asiakaspalvelustamme tai:

Henrik Rannikko
myynti- ja markkinointijohtaja, kodin tekstiilit
040 742 0858
henrik.rannikko@orientoccident.fi

Rekisteröidy O&O Academyyn

Miksi O&O Academy?

Myyjälle  

  • Kehittää myynti-, tuote-, ja asiakaspalveluosaamista
  • Pitää henkilökohtaiset tietotaidot jatkuvasti ajan tasalla
  • Lisää varmuutta myös hintaluokaltaan kalliimpien tuotteiden myyntiin

Myymälävastaavalle

  • Kehittää ja yhtenäistää henkilöstön myyntiosaamista ja ammattitaitoa
  • Antaa eväitä kaupallisiin onnistumisiin arjessa
    • Parempi asiakaspalvelu ja -ymmärrys
    • Tuotteiden teknisiin ominaisuuksiin liittyvä myyntiargumentaatio
    • Hintaluokaltaan kalliimpien tuotteiden suosittelu
  • Lisää henkilöstön työhyvinvointia